nedeľa 5. júna 2016

Vyspovedaný Ján Novák

     Posledným predstaveným hráčom, ktorý v jarnej časti prišiel do nášho družstva upokojiť zadné rady je skúsený stredný obranca Janko Novák. 

Ján Novák

hráč TJ SOKOL Ľubotice

Čo nakoniec rozhodlo, že si prestúpil do Ľubotíc a ako na to reaguješ z odstupom času, že si v Ľuboticiach?
Po poslednom kole jesene nastala v Pušovciach nejasná situácia, ja som tam zažil veľmi pekné futbalové obdobie, neodchádzalo sa mi ľahko. Mal som viacero ponúk z 3. či 4.ligy ale funkcionári Ľubotíc (pán prezident Matej a pán Sitarčík) mali argumenty ktoré nemal nikto iný. V prvom rade som sa tešil na mojich bývalých spoluhráčov z Tatrana, Stibiho, Jara a Rada. V druhom rade som poznal prácu trénera Mareka Procházku, ktorý tu spravil kus dobre práce a mužstvo ktoré tu mal pred našim príchodom bolo veľmi talentované. Z odstupom času to hodnotím ako dobré rozhodnutie a rozhodne ho vôbec neľutujem.

Máš za sebou veľa ťažkých zápasov v kariére ako Ti chutí futbal teraz?
Som zvyknutý hrať pod tlakom a hrávať ťažké zápasy ale momentálne mi futbal v Ľuboticiach chutí a bavím sa ním. Družstvo je vyvážené, mix talentu, mladosti, rýchlosti, dravosti a skúseností.

Vynechal si niektoré zápasy, v ktorých družstvo len prehralo, náhoda?
Priznám sa, že podrobnú štatistiku si nevediem, registrujem zopár prehier v čase keď som nenastúpil. Na stranu druhú sme čelili kvalitným súperom a je diskutabilné či by som to vôbec ovplyvnil.

V zápasoch nastupuješ s Martinom Sabolom, alebo Samom Michniewiczom na poste stredného obrancu, aký je tvoj pohľad na nich či ostatných hráčov?
Maťo rovnako aj Samo sú talentovaný futbalisti, v globále je družstvo futbalové a talentované. Čo im momentálne chýba je troška taktická disciplína a organizácia,ale pozrite nič nepríde samé. Jednoducho potrebujú hrávať, futbalovo a vekovo vyzrieť. Obaja majú svoje prednosti a nie je ich málo, majú 21 a 23 rokov. Keď si vezmeme, že ideálny futbalový vek je okolo 30tky. O ich budúcnosť obavu nemám.

Zápas v Michaľanoch Vám vyšiel a možno ti neušiel jeden zaujímavý fakt a to, že ste domácich prevýšili aj kondične, nie je to zaujímavé ? Posledné minúty odpadli..., asi pekný zápas pre teba.
Bol to pre nás náročný zápas, rovnako aj pre mňa samého. Bol náročný na najmä na organizáciu a disciplínu, domáci sa snažili hrať ofenzívne, ale my sme hrali veľmi kompaktne a z každého zisku lopty sme ťažili, súper sa po každej strate lopty musel vracať až pred svoju bránu. Môžno aj preto v závere nemal toľko síl.

Domáci zápas proti Vysokým Tatrám bol jasne v našej réžii, prečo neprišli góly skôr, ktoré by pomohli zvýšiť psychiku hráčov a dohrať zápas kľudne?
Nazdávam sa že sme začali troška ľahkovážne, mali sme pomalú rozohrávku, hoci taktické pokyny boli jasné a to sa nevypláca. Súper z ojedinelej akcie strelil úvodný gól a nám akosi chýbal pokoj vo finálnej fáze. Už v prvom polčase sme, ale mali zo 3-4 vyložené šance. Našťastie po zmene strán sme boli produktívnejší, hoci opäť prvé 3-4 príležitosti sme nepremenili. 3:1 je z objektívneho hľadiska pre hostí ešte priaznivý výsledok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára