piatok 3. júna 2016

Jozef Štieber odpovedá

     Tretím v rubrike prestavujeme jarné posily je Jozef Štieber, ktorý hráva v klube na poste stredového hráča a darí sa mu veľmi dobre. Jeho chvíľka slávy práve začína , prajeme Vám príjemné čítanie.


Jozef Štieber,
hráč TJ Sokol Ľubotice

Mal si aj iné ponuky pred príchodom do Ľubotíc, dnes je to pre teba asi jednoduchšie mať klub blízko, teda doma?
Nejaké ponuky boli, ale prioritou bol kľud s dobrým zázemím a skladbou tímu čo najbližšie k domovu. S odstupom času hodnotím toto rozhodnutie ako vynikajúce.
Bojuješ na viacerých frontoch okolo futbalu, si neustále s ním spojený dennodenne, bude s teba neskôr aj tréner?
Okolo futbalu sa pohybujem dennodenne, či už ako člen realizačného tímu, ale aj ako aktívny hráč. Je to pozícia úplné odlišná. Priznám sa že trénerské ambície som nikdy nemal, skôr ma baví práca fyzioterapeuta či už so športovcami ale aj s bežnou populáciou.
Ľubotice chcú v nasledujúcej sezóne hrať vyššie ako v tejto sezóne , pomôžeš im aj ty, a vôbec majú káder na splnenie ich cieľa?
Na jar sa v zápasoch vykryštalizovala dobra partia, ktorá aj podľa bodového zisku na jar ma kvalitu byt v tabuľke určíte vyššie. Verím že v lete nenastanú veľké zmeny v tíme a že v novej sezóne budeme bojovať o čo najvyššie priečky.
Pre piatu kartu si nenastúpil v Michaľanoch, nasledujú posledné dve kolá, určite máš chuť, ako vnímaš zázemie v klube?
Veľmi ma mrzelo že som chýbal mužstvu v takom zápase. Osobne som sa na tento zápas už dlho tesil a vlastnou chybou som o neho prišiel. Na druhej strane ma chlapci potešili super výkonom a dobrým výsledkom. Je fajn že aj napriek rôznym zraneniam a  trestom je v tíme dobra konkurencia a za každého hráča je k dispozícii kvalitná náhrada.
Ako budeš po sezóne oddychovať resp. dovolenkovať?
Teším sa na posledne dve kola. Verím že budeme naplno bodovať a poskočíme v tabuľke ešte o nejaké priečky vyššie. Čo sa tyká letnej dovolenky strávim ju s rodinou doma, keďže mame ešte len mesačnú dcérku. A samozrejme nenechám si ujsť futbalové Euro.

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára