štvrtok 2. júna 2016

5 dopovedí Rada Kubánku

     Doplňujeme rubriku nových hráčov , ktorí nás posilnili pred jarnou časťou a na také malé priblíženie sme im položili pár otázok, aby ste ich lepšie spoznali.  


foto z roku 1969 :-)
Radoslav Kubánka, 
hráč TJ Sokol Ľubotice


Z Ľubotíc prišla k tebe jasná požiadavka, že klub hľadá útočníka, hoci si pred tým hrávam hlavne ako obranca, neprekvapilo ťa to, že to bola požiadavka taká priama? 

Nakoľko som v zime uvažoval nad zmenou klubu, keďže som potreboval získať nejakú novú vnútornú motiváciu, keďže som bol v Raslaviciach 4 roky, tak ma ponuka od pána Sitarčíka milo prekvapila. Neriešil som to, či budem hrať v útoku, alebo v obrane. Myslím si, že kto ma dobre pozná, tak vie ,že mi nerobí problém okrem postu brankára zahrať všade. Aj túto potrebu klubu, že ma potrebujú v útoku som bral ako výzvu sa s tým popasovať a myslím si, že to v zápasoch aj potvrdzujem.

Do konca sezóny ostávajú ešte dve kolá, ktorý zápas ťa ale najviac zaujal či potešil?
Potešili ma tie všetky zápasy, v ktorých sme zvíťazili a v ktorých sa mi podarilo skórovať. Momentálne strelených päť gólov je na obrancu-útočníka myslím slušné číslo. V zápase s Dlhým Klčovom hlave môj druhý gól, ktorý si myslím že by kľudne sa nestratil ani vo frajerovi na záver v známej športovej relácii :-)

V družstve sa skĺbila mladosť, dravosť, skúsenosť, rozvaha doslova taký ideálny stav pre kabínu, ktorá môže dosiahnuť určite viac, ako by si charakterizoval družstvo?
Družstvo je momentálne ideálne vy skladané, keďže na kľúčových postoch centrálnych hráčov hrajú skúsení futbalisti a na krajoch mladí dravci, ktorý sa snažia počas zápasu byť neustále v pohybe a vedia, že „tá“ prihrávka od starších hráčov tam príde. Počas zápasoch keď sme boli celé mužstvo kompletné, sme to parádne ukázali hlavne v zápasoch v Kračúnovciach a v Š. Michaľanoch a doma proti Zamutovu a Dlhému Klčovu.

V poslednom kole ste porazili aj Michaľany, dosť sa o tom v meste či okolí hovorilo, je príjemné nato reagovať?
Tak každá výhra vonku poteší, a takáto výhra nad druhým najlepším mužstvom v súťaži hreje dvojnásobne.  Mnoho známych bolo milo prekvapených a aj nestranný diváci, ktorí boli na zápase tak potvrdili, že aj keď mali domáci prevahu v poli, tak my sme boli v zápase nebezpečnejším mužstvom a viac sme šli za víťazstvom ako domáci futbalisti. Rozhodol väčší hlad po úspechu a verím, že táto výhra nám pomôže aj v posledných dvoch zápasoch kde tento výkon potvrdíme.

Veríš, že sa káder udrží po kope a poprípade, aké posty by si posilnil?
Nepredpokladám, že by sa mal káder rozpadnúť. Ak sa podarí udržať takúto hráčsku kvalitu v Ľuboticiach, tak si myslím, že veľa ľudí bude po skončení jesennej časti budúceho ročníka veľmi prekvapení z pohľadu na tabuľku :-)



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára