pondelok 30. mája 2016

Na slovíčko Jaroslav Adam

        JAROSLAV ADAM, hráč TJ SOKOL Ľubotice


Charakteristika: ľavák, ak treba pravák, veľmi pokojný na ihrisku, priateľský k okoliu, má skúsenosti aj z vyšších súťaží, do Ľubotíc prichádza vo februári 2016 aj ďalšími troma hráčmi ktorých si predstavíme postupne v nejakej z rubrík.


Ako si sa zžil z družstvom ktoré ťa čakalo v Ľuboticiach?

Zžil som sa veľmi dobre, mužstvo je prevažne mlade, ale hráči sú talentovaní a inteligentní takže som spokojný.

Aké sú od teba očakávania zo strany klubu a trénera?

Myslím, že sa odo mňa očakáva rozvaha vo finálnej fáze útoku, takže góly a asistencie

Herný systém je postavený na ofenzívnej hre, ktorá ti vyhovuje, majú ľubotickí hráči potenciál napĺňať ho ?

Herný systém mi vyhovuje, som prekvapený koľko mladých a šikovných hráčov Ľubotice majú, takže aj budúcnosť tohto klubu vidím pozitívne

Poslednú nedeľu ste vyhrali na pôde kde si hrával v Michaľanoch, aký to bol pre teba zápas a ako si ho videl? 

Na zápas som sa tešil, hral som tam 2 roky a dopadol skvele, bolo v ňom dosť šanci takže aj diváci si prišli na svoje

Získal si si rýchlo srdcia hráčov, ale aj divákov je tvoja budúcnosť spojená s týmto klubom aj naďalej?

V Ľuboticiach som veľmi spokojný a ak aj klub so mnou, nemám dôvoď zamýšľať sa nad zmenou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára