pondelok 27. apríla 2015

Retro dresy a tri body

     V prvom rade by som chcel poďakovať všetkým čo navštevujú tento blog, lebo včerajším dňom sa prekročila hranica 30.000 kliknutí na stránku. Teraz sa vráťme k zápasom, ktoré cez víkend priniesli zaujímavé zápasy.
     Starší dorastenci vyhrali na ihrisku Košickej Novej Vsi 1-0, keď gól strelil Werner po spoluprácu Tomáša a Žipaja. Tréner Daniel Klobušovský po zápase povedal: "Po troch prehrách sme chceli uspieť a všetko v týždni prebehlo ako malo, príprava bola dobrá a to sa odzrkadlilo aj v majstrovskom zápase. Som rád že v bránke nás veľmi podržal Kažimír a družstvo ťahalo za jeden koniec. Vytiahli sme retro dresy, ktoré boli ako uloženka v sklade. Budeme v nich hrať naďalej a natiahneme víťaznú šnúru ako sa len bude dať. Potrebujeme stabilizovať výkony hráčov, ktoré sú raz hore inokedy dole."


Muži prehrali v Kračunovciach o triedu 3-0


tréner Procházka Marek: "Ak som si prečítal hodnotenie kapitána Čoreja k zápasu, ďalej som nemal slov, všetko perfektne pomenoval ako sa na kapitána patrí, som rád, že niekto ako on si otvorí ústa a povie to nahlas to čo je pravda. Toto si musíme rozobrať aj v kabíne. Ja len doplním jedno podstatné slovo, ktoré je  p o k o r a , tú sme rýchlo stratili a budeme ju hľadať v tomto týždni v tréningovom procese. Aj preto bude tento týždeň náročný na všetky strany."

kapitán Jakub Čorej: " Dnešok bol pre nás možno takou fackou z ktorej by sme sa mali poučiť a začať robiť veci dôslednejšie a poctivejšie . Už na zápas sme nastupovali, povedal by som bez chuti hrať a bojovať. Prvý polčas sme hrali veľmi zle a druhý polčas myslím, že ešte horšie. Absolútne sme nejavili záujem o to aby sme boli dnes úspešní a uhrali dobrý výsledok. Nebehali sme, nebojovali ale hlavne sme dnes vyhrať akoby ani   vôbec nechceli. Mrzí ma to aj z toho dôvodu pretože viem ktorý z chlapcov na čo má a na čom momentálne je. Počnúc so mnou by sme si mali vstúpiť do svedomia a začať pristupovať k tréningom a zápasom tak aby sme sa niekde posúvali, pretože takto ubližujeme len  sami sebe. Teraz padneme opäť nohami na zem, a začneme hrať jeden za druhého!!! Čo sa týka rozhodcovskej trojice ktorá dneska úradovala na ihrisku tak napíšem len toľko, že kritéria na to ako byť rozhodcom by sa mali určite rázne zmeniť, pretože toto je absolútny výsmech slovenského futbalu, ale na to sa my nebudeme vyhovárať."
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára