nedeľa 29. marca 2015

Jedna výhra dve remízy

     Dorastenci si prvý krát vyskúšali v tejto časti pôdu súpera a po neľahkej ceste dokázali vyhrať v Trebišove 1-2. Zápas sa hral na hlavnom ihrisku v Trebišove čo nebýva zvykom. Mladší dorastenci uhrali na ihrisku súpera nerozhodný výsledok v pomere 0-0.

Obe zápasy kaučoval tréner Daniel Klobušovský, ktorý nám zhodnotil zápasy: 
"Pomerne ľahko sme sa dostali do vedenia, mali sme viac z hry, ale postupne sa všetko vyrovnalo. Mám radosť že hráči bojovali, dal som priestor skoro všetkým hráčom čo sa aj na moje prekvapenie otočilo v náš prospech. Rišo Novotný 5 minút pred koncom, svoj prvý dotyk oslávil hneď gólom. Zápas mohol byť rozhodnutý aj skôr, ale rozhodca neodpískal asi najjasnejšiu penaltu na Šimka akú som videl za posledné obdobie. Mám radosť aj z prístupu mladších dorastencov, ktorí bojovali a ukázali potenciál, že nám rastú ďalší mladí hráči na ktorých verím že, budeme hrdí. Samozrejme práce pri dorasteneckých kategóriach je stále viac ako dosť." 

Štefan Hriško, kapitán SD.:
"Terén nebol ideálny, dosť skákala lopta. Hra bola viac menej vyrovnaná, možno trošku viac sme v nej dominovali my. Hralo sa celkom čisto, počas hry nikto nebol potrestaní. Súper bol zdolateľný. Viťazstvo berieme ako cenne, šance boli na oboch stranách, ale tutovejšie sme mali my. Mne sa hralo celkom dobre.Naš najlepší hráč bol asi Dubas ,ktorý v útoku vyhral skoro každý vzdušný súboj. Dosť nám pomáhal aj domáci brankár, ktorý počas zápasu robil dosť veľa chýb, hlavne mal problémy s vysokými loptami. Rád by som pochválil všetkých hráčov, že na ihrisku urobili maximum."
 
  Muži cestovali do Starej Ľubovne ako papierový favorit, ale opak mohol byť pravdou. O zhodnotenie zápasu sme poprosili troch aktérov a trénera.

Jakub Čorej, kapitán družstva: "V prvom polčase sme boli jednoznačne slabším mužstvom. Súper hral dobre, využíval veľkosť ihriska a dostával sa do dobrých príležitostí po ktorých, ale nedokázal skórovať. V druhom polčase sme viac ožili , začali sme vytvárať väčší tlak na loptu a súpera z čoho po peknej individuálnej akcii Lopáčka sme dokázali streliť gól zásluhou Gomulca. Súper sa ale nezľakol a do desiatich minút nám dokázal streliť vyrovnávajúci gol. Posledných pätnásť minút zápasu sme si vytvorili veľký tlak ale ani z niektorých veľmi dobrých situácií sme nedokázali streliť gól. Zápas sa tak skončil podľa môjho názoru zaslúženou remízou. " 

Peter Kosť, stredový hráč: "Tak terén bol perfektívny fakt, že sa mu nedalo nič vytknúť čo malo hrať v náš prospech, ale nebolo to tak...hra asi len toľko, že sme išli možno do toho troška ľahkovážne a super mal veľkú chuť a chceli hrať oveľa viac ako my, ale napriek tomu sme to nejako ustali a inkasovali len raz čiže podla mňa sme to mohli kľudne prehrať či vyhrať, ale super by si výhru zaslúžil viac ako my. Super bol fakt behavý obratný šikovný na  lopte. Zápas bol v slušnom tempe aspoň ja osobne som sa nabehal oveľa viac ako v predchádzajúcich majstrakoch. Ja osobne som mal veľku chuť, ale nejako to nešlo nebol to jednoduchy zápas nedostal som sa do situácii aké obľubujem, myslím robiť jeden na jeden alebo navážať loptu a rozdávať ju na útočnikom. Páčil sa mi výkon Gomulca, Sabola ale aj výkon Lopáčka bol veľmi sympatický, veľmi sa snažil." 

Tomáš Drozda,  pravý obranca: "K zápasu by som povedal, že to bol futbal dvoch tvári, alebo teda odlišných polčasov. Prvý polčas jednoznačne v taktovke domáceho mužstva, výborne kombinovali v strede pola čo sme pravdu povediac so šťastím ustrážili aj s prispením výborného Čoreja, keď chytil dve tri tutovky. Druhy polčas zlepšeným výkonom a pohybom prišla šanca na nasej strane z čoho pramenil gól Gomulca. Škoda, že sme domácim prakticky darovali vyrovnanie o približne 10 minút, naopak nedotiahli do konca niektoré sľubne vyzerajúce šance na konci zápasu. Koniec koncov, s bodom sme spokojní. Výkonom určite potešili Gomulec, Sabol aj Michniewicz, naopak musím byť veľmi kriticky a nespokojný so sebou, ale bohužiaľ som bol najhorším hráčom nášho mužstva, čo verím, že sa už nebude opakovať."

 Marek Procházka, tréner: "Kto čakal, že dnes vyhrajeme tak asi ostal sklamaní, ale nič nenasvedčovalo tomu, že to tak bude. Začali sme zle, v stredovej formácii sme zhoreli a prvých 20 minút boli kritické. Potom sa trocha ustálilo, ale boli sme pod tlakom, ktorý sme si privádzali vlastne sami, zbytočnými stratami lopty. Najviac sme boli zaskočení, že domáci behali a kombinačne boli skoro bezchybní, nešla im koncovka, aj preto skončil polčas 0-0, hoci sme mali jednu či dve výborné šance. Druhý polčas sa hra veľmi nezmenila, možno zlepšená hra Juska a Kosťa nás sem tam dostala do ofenzívy, ale bolo to málo. Viedli sme no neudržali vedenie, čo môže mrzieť. V podstate sme v závere mohli ako aj vyhrať tak aj prehrať. Bod je dnes dobrý a netreba ho podceňovať, súper mal kvalitu, hoci je posledný. Mňa potešili najviac výkony Michniewicza a Sabola, no významnú úlohu si zastal aj kapitán Čorej či Gomulec. Naopak mrzia zranenia Pavlovského a Oriňáka, ktorí boli sľubne rozohratí."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára