sobota 14. júna 2014

Dorasty dnes skončili

Starší a mladší dorastenci dnes skončili svoje účinkovanie v 2.dorasteneckej lige, keď zhodne porazili na domácom trávniku FK Poprad 2-1.

Marek Procházka, SD: ťažko sa mi hľadajú slová, ale chcem v prvom rade poďakovať hráčom, môjmu otcovi a vedeniu klubu za prácu ktorá sa vykonala. V hlave mi ostanú spomienky a v srdci moji hráči na ktorých som hrdý, že urobili veľký kus práce. Verím, že v ďalšom živote budú spomínať kde boli, čo robili, a čo dosiahli vo fantastickom kolektíve. Dnešný futbalový karneval, mal fakt vysoké kvality :-) Naše cesty sa po troch rokoch rozíjdu, pretože som sa rozhodol pauzovať a dať si dokopy zdravie či dokončiť dom. V klube naďalej ostávam ako šéftrener bez družstva..., ešte raz všetkým vďaka.


Daniel Klobušovský, tréner MD:  Táto sezóna patrí v mojej kariére medzi tie krajšie aj vďaka hráčom, ktorí na sebe pracujú. Mať cez 20 hráčov na tréningu v týždni je pre niekoho sen, no my sme takto trénovali bežne. Výsledkom je vyše 85% dochádzka na treningovom procese. Po krátkom oddychu sa teším na novú výzvu pri staršom dorste. Chcem poďakovať Jožkovi Procházkovi , vedúcemu družstvu , ktorý nám uľahčil činnosť okolo družstva a celý servis bol na jeho pleciach. Vedeniu klubu ďakujem za skvelé podmienky a hráčom za pekný prístup a že v kabíne utvorili skvelú partiu.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára